4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, rusza nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką. Czytaj więcej »
4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, rusza nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką. Czytaj więcej »
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje do benefitu produktu... Czytaj więcej »
W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania #EnergyBlast wspierana działaniami influencer marketingu pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »
Należąca do Danone marka Fantasia ruszyła z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są uwielbiani twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Rozkoszny. Jej celem jest wzbudzenie – z przymrużeniem oka – dyskusji na temat tego, jaki sposób jedzenia jogurtu Fantasia jest najlepszy. A tych może być wiele – na co pozwala ikoniczne dla produktu dwukomorowe opakowanie.... Czytaj więcej »
Marka Tarczyński łączy siły z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Karolem "Blowkiem" Gązwą. W dynamicznej, inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września w Dzień Parówkożercy, Blowek odkrywa najlepszy śniadaniowy lifehack – oczywiście z parówkami Tarczyński Naturalnie w roli głównej. Czytaj więcej »
Ruszyła kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso to pożywna i pyszna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu, co sprawia, że to się je! Czytaj więcej »
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach. Czytaj więcej »
13 września br. wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan. Czytaj więcej »
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału[1], wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni digitalowej oraz OOH (out of home), zaś jej... Czytaj więcej »
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia... Czytaj więcej »
Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki pod hasłem „Wszystkie jeże nasze są”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Czytaj więcej »
„Lekkie przeKąski” – to hasło, pod którym we wrześniu ruszyła nowa kampania reklamowa Sonko. Reklamy są emitowane na kanałach cyfrowych oraz na materiałach POS w sklepach. Czytaj więcej »
Marka Żubr rozpoczęła 6. edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”. Czytaj więcej »
Najnowsza kampania Lipton „2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!” skupia się na promowaniu zdrowego trybu życia i korzyściach płynących z picia zielonej herbaty. Czytaj więcej »
Energy Blast już w październiku wystartuje z muzyczną kampanią pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »
OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu – OSHEE Sparkling. Czytaj więcej »
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy. „Łowicz sos!”, tym razem oparty na melodii znanego utworu „What is love” Haddaway’a to najnowszy motyw muzyczny rozśpiewanej kampanii Łowicza! Czytaj więcej »
10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Przez cały wrzesień w sklepach Carrefour Polska można zdobyć 10x więcej punktów PAYBACK za swoje zakupy. Wystarczy, że do koszyka klientów trafią produkty marek własnych tej sieci. Do wyboru klienci mają ponad 4500 referencji, od tych najtańszych, po produkty marek premium. Czytaj więcej »
W Stokrotce startuje druga odsłona akcji realizowanej pod hasłem „Taniej się nie da!”. W jej ramach wybrane produkty kupić można za 1 grosz. Tym razem w sklepach sieci za taką symboliczną kwotę dostępny będzie olej. Najnowsza promocja potrwa od 5 do 11 września. Czytaj więcej »
Wraz z początkiem września wystartowała energetyczna kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, które koncentrują się na prezentacji prostych i szybkich pomysłów na smakowite dania. Tej jesieni domowi szefowie kuchni otrzymają garść oryginalnych inspiracji na potrawy dla całej rodziny oraz gości – oczywiście z masłem... Czytaj więcej »
Nowe smaki ulubionych deserów… oraz zupełnie nowy niecodzienny bohater. Tak prezentuje się kontynuacja kampanii Ciacha w pouchu od marki Łowicz. Czytaj więcej »
Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest coś naprawdę wyjątkowego – prywatna impreza z food truckiem pełnym pysznych hot dogów i innych przysmaków! Konkurs to jednak dopiero początek kampanii. Już 16 września na... Czytaj więcej »
Warka Energy – najbardziej socjalny napój w kategorii – powstała z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła po innowacyjne rozwiązanie i stworzyła Fake Out of Home (FOOH). Czytaj więcej »
W najbliższą niedzielę handlową, która przypada na 25 sierpnia, klienci sklepów Carrefour w całej Polsce będą mogli zrobić zakupy bez wydania ani jednej złotówki. To możliwe dzięki współpracy z PAYBACK, w ramach której partnerzy zachęcają klientów do wymiany zebranych punktów PAYBACK na kupony, którymi można zapłacić nawet za całe swoje zakupy w sklepach Carrefour. Co... Czytaj więcej »
Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Już od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła" pojawią się nie tylko na ekranach telewizorów, ale również w kinach oraz na Youtube. Bohaterami kampanii będą mali muszkieterowie, którzy nawiązują do głównych motywów komunikacyjnych marki Tarczyński, a... Czytaj więcej »
Znasz już Lubellę Di Riso? To pierwszy pouch z całymi ziarnami ryżu, o którym przypomina kampania marki Lubella. Czytaj więcej »
Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. Sięgające XIX wieku tradycje elbląskiego browaru inspirują do czerpania z lokalnych legend i symboli. W tym sezonie marka Specjal ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych półkach pojawiła się limitowana seria opakowań nawiązujących do... Czytaj więcej »
Dla fanów “spragnionych więcej” marka Pepsi przygotowała wyjątkowy, limitowany drop odzieżowy, stworzony we współpracy z ambasadorami marki - ekipą Dre$$code. Kampania ruszyła 12 sierpnia, a aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktów, które można zdobyć za symboliczną złotówkę, wystarczy zapisać się do newslettera na specjalnie przygotowanej stronie. Czytaj więcej »
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Czytaj więcej »
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy...
Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i...
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Fundacja Polska Bezgotówkowa sprawdziła, jak zmieniają się...
Perspektywa wzrostu cen w znacznym stopniu determinuje plany...
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Większość Polaków jest zadowolona ze swojego życia i jego...
Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186...
Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie Królową...
Sieć rozbudowała linię Carrefour Extra, czyli produktów z...
Carrefour przygotował porady dla klientów...
Crunchips, najbardziej imprezowa marka chipsów Lorenz, już po...
Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i...
Tropikalny klimat przy świątecznym stole?...
W tym szczególnym, świąteczno - noworocznym czasie...
24 listopada obchodzimy Dzień Buraka...
Setki produktów w Lidlu...
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów...
Tańsze zakupy przedświąteczne...
Akcja marki Lech: Łap chwile, nie nadgodziny...
Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z...